long time, no see

156424-5

Nu var det hiskligt länge sedan jag skrev här.

Vad har hänt sen sist då? Hm. Det är vår! Idag regnar det i och för sig, men det börjar lite grönt och det är ju helt underbart. Man känner verkligen hur mycket piggar man blir på våren. I söndags satt jag och solade på balkongen, härligt. När jag får pengar ska jag köpa balkongmöbler och blommor och såna trevligheter.  

Har ju fyllt 23 nu också. Det var en mysig dag. Fick frukost på sängen av Crille, en chokladtårta och ett paket med digitalkameran jag sett ut som var från han, mamma och pappa. :) Äntligen en digitalkamera! Här ska fotas :P
Sedan var det skola och sedan bjöd baby på mat och sedan bio med Robin & Hanna. The Number 23 med Jim Carrey. Komiskt nog på min 23års dag..Helt ok film, men inte så bra som jag trott. Efter det var det tänkt att vi skulle gå ut en sväng med Maertha men hade ingen direkt ork eller lust (börjar jag bli gammal?) så åkte hem och myste med baby och lekte med min nya kamera istället. Så, det blev en lugn och trevlig födelsedag (hjälp, jag är verkligen gammal!) 

Sen har det ju varit påsk. Vi åkte till Östersund och firade. Det blev mycket utgång med trevligt folk, gillar Östersund. Lite för kallt för mig bara, det är ju vinter så jäkla länge där uppe. 
Dock såg jag inte en enda påskkärring, det var en besvikelse. Vad har hänt? Skärpning, barn!

Förra fredagen var årets första grillning! Vi åkte till Jakobsberg och grillade lite ett gäng, det var gött det. 

Igår hade vi filmkväll med Ankan och hans tjej Linnea. Vi såg förortsungar, den var bra förutom all sång som blev lite överdriven och Hard Candy (väldig kontrast mellan de filmerna) som var jätteobehaglig men bra.

I övrigt har jag inte så mycket kul att berätta. Jag är pank, lite förkyld, har massa att plugga och det regnar. Wohoo.
Nu ska jag krypa upp brevid Crille i soffan och kolla på TV.

 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback