Packning

Idag har jag packat hela dagen. Finns det nåt tråkigare än att sitta och slå in pryl efter pryl i tidningspapper? Men jag känner mig duktig i alla fall, har hunnit med ganska mycket. Känns faktiskt inte ett dugg sorgligt att flytta ifrån den här lägenheten, även fast jag tycker den är mysig. Är så trött på att behöva gå en kvart varje dag till tunnelbanan och tio minuter bara för att kunna handla. (Oj, vad lat jag lät nu, men det blir faktiskt jobbigt i längden) Ännu mer trött är jag på karln som har sin bilverkstad nedanför vår balkong. Han har fått för sig att det är en bra idé att stå och varva med sina jävla bilar på kvällarna. Det låter rätt mycket från de där bilarna och det är inte så kul när han sätter igång klockan 23 på kvällen när man ska upp och jobba klockan 6 nästa dag. Familjen under oss har dessutom småbarn. Förstår inte hur vissa människor tänker.

Eftersom alla skivor är nerpackade har jag lyssnat på MTV hela dagen medan jag har packat. Och nog för att det spelas mycket skit på den kanalen, men jag måste säga att Justin Timberlakes "Lovestoned" är den bästa låt jag hört på länge.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha, tio minuter till affären.. latmask =P
Här i Gamleby bor vi på helt fel sida av byn i förhållande till affärerna.. 20 minuter tar det minsann för oss att gå till ica ;)

2007-08-22 @ 20:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback