Helgen

Idag har jag tränat :) Följde med Hanna på Friskis & Svettis (ja, jag vet att det är lite pensionärs-varning över stället, men vem bryr sig) och det var riktigt skönt att få komma igång igen. Nu gäller det bara att fortsätta gå, men jag tror inte det kommer vara nåt problem, kände på en gång hur bra jag mådde av träningen.

Helgen har varit lugn och skön. I fredags var vi hemma och tog det lungt, baby och jag. I lördags åkte vi iväg och kollade på på golv. Vi ska ju måla om (wohoo!) nu och eventuellt lägga nya golv i sovrummen också om det inte blir för dyrt. Köpte ett par sneakers också. Skulle egentligen behövt ett par varma vinterskor men det verkar helt omöjligt med mina knepiga fötter och ben, finns ju bara stövlar och det kan jag inte ha. Hoppas det blir vår snart.
På kvällen åkte vi in till Robin & Hanna och åt pastasallad och kladdkaka, spelade tv-spel och kort och hade det allmänt trevligt. Jag var nykter och körde vilket faktiskt kändes skönt.
Igår försökte jag plugga, blev nästan klar med två läsloggar ialla fall. Tentan har jag inte vågat börja med än.
I morse åkte baby till Gävle på kundbesök, kommer hem imorgon. Saknar. Mysigt att få sakna ibland. ♥ 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att du blivit av med magsjukan.. hu!
Nils kan inte heller köpa nåt annat än sneakers, om det kan trösta lite :) Han har så stora fötter att det antingen är såna eller gummistövlar.

2007-02-28 @ 17:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback