nyår och så

Hej igen. Nu är det visst ett nytt år då. Nyårsafton blev lite annorlunda i år, baby och jag var själva här hemma i lägenheten men det var ganska skönt ändå. Vi tänkte först följa med Jenny på Aladdin men där var man tvungen att vara 25 för att komma in, så vi stannade hemma istället. Badade bubbelbad, lagade mat och kollade på tv typ. Tror det var nyttigt för mig att inte göra nåt speciellt på nyår, har alltid haft lite ångest över det där. Den där känslan av misslyckande om man inte är på en jättekul fest. Jättelöjligt, men ändå. Nu har jag nog kommit över det, litegrann ialla fall.

Det bästa som hände 2006 var att vi äntligen fick vår fina trea och att jag kom in på lärarhögskolan till vårterminen 07.
I övrigt har det varit lite sisådär, tråkigt jobb och arbetslös,hehe. Men nu ska det bli ändring på det hoppas jag! Ser verkligen fram emot att börja plugga igen och efter allt velanade fram och tillbaka tror jag att jag valt rätt :) Mitt nyårslöfte är att börja träna igen. Springa, simma, badminton (vi köpte racket idag) kanske börja dansa igen? Sen måste jag försöka bli mer positiv i allmänhet! Och genom att publicera löftena här blir de svårare att bryta, hehe. 

 


Kommentarer
Postat av: Elin

haha.. nu går du inte säker för nu har jag hittat till din blogg! Mjauuuu

2007-01-14 @ 20:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback