potatisupptagning

image16

Åkte hem till värmland i tisdags för att hjälpa pappa att ta upp färskpotatis. Och nej jag är inte en hjältedotter som du skrev Victoria, utan jag är bara jävligt pank och behöver gratis mat och sånt som pappa bjuder på om jag hjälper honom. Sedan ville jag få en chans att umgås med Sara också eftersom vi inte hunnit med det sen hon kom hem från resan. Var inte sura om jag inte hinner höra av mig och umgås, planen är att jobba och ta det lugnt sista veckan i frihet innan jag börjar jobba. Så idag är det dags att ställa sig på potatisupptagaren med syrran igen och plocka bort fula potatisar och vara sådär härligt flamsig som hon och jag alltid blir. Gött dä!

Igår var jag ledig ialla fall och försökte sola lite men det var för mycket moln. Så Anneli och jag åkte till Örebro och shoppade lite på rean (två linnen för 155 kr var vad jag hade råd med) och sen kollade vi på disneyfilmer på kvällen, det är bra grejer det.
Idag kommer också älsklingen hit och så åker vi hem igen på lördag, så nu ska jag göra mig redo att åka och hämta honom.
Fick det här sms:et från Maertha igår kväll: "Jag är på arvika, dricker öl och saknar dig som fan. PUSS!"
Jävla unge. Jag vill också åka till arvika, var så himla länge sen. Jag saknar festivalandet med Maertha och Elin.   


Kommentarer
Postat av: Sara

nämen åsa-påsa nu är det mer än på tiden att du uppdaterar dig!

2007-07-22 @ 13:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback