reslust

156424-3

Nu är min syster på väg mot Malaysia. Efter det ska de vidare mot Australien, Fuji, Los Angeles och New York, blir borta i tre månader. Stackars pappa är så orolig. Hon kommer ha så jäkla kul.
Är så himla glad för hennes skull, men så himla avundsjuk också! Visst, jag var i Vietnam och Thailand i fem veckor men jag vill ut igen. Fick en liten kris där på Arlanda kände jag, allt i mitt vardagliga liv kändes helt plötsligt så tråkigt och det enda jag ville var att följa med ut i världen. Det är inte lätt att hitta både möjlighet att vara ledig så länge och pengar, men älsklingen och jag ska försöka ta oss i väg nånstans i sommar, ialla fall två veckor.

Syrran och jag låg och pratade halva natten så jag är jättetrött nu. Jenny är här och kollar på hockey med Crille. Det är mycket hockey nu..puh. Nu ska vi äta våfflor, våffeldagen idag ju :) Och sen ska vi se djävulen bär prada. Om jag orkar hålla mig vaken vill säga. Imorgon börjar nya kursen "kulturanalyser i partnerområdet". Blir spännande.


Kommentarer
Postat av: Anneli

Följ med mej och min familj till malaysia nästa år! skulle va grymt kul! peter ska inte med så jag blir ensam. :(

2007-03-26 @ 14:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback