Gratisprylar

Hittade precis en sida där man kan få en massa gratisgrejer om man värvar folk och fullföljer några erbjudanden. Jag som är fattig som en kyrkråtta just nu, nappade ju såklart. Så nu måste ni alla gå in här: http://gratisgen.se/?ref=72309 för att också bli medlemmar och få gratisprylar och på så viss hjälpa mig att få mina prylar!
Lockar inte gratis mp3spelare, presentkort på ikea eller sex and the city-box? Finns även fler saker att välja på. Det är inget farligt och kostar inget!

Kommentarer
Postat av: Crazypill

tack för en snäll kommentar =)

Postat av: maertha

jag har listat mig. men jag orkade inte riktigt göra nån sån där grej... kan försöka göra det senare om du kommer nära att få nåt. puss

2007-05-20 @ 23:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback