Östersund nästa

Har haft två intensiva veckor med en massa plugg och praktik. Knappt hunnit med något annat men försöker komma på roliga saker som har hänt..hmm? Var på danspass på friskis och det var bland det roligaste jag gjort :) Kul att de ska börja med det på riktigt i vår, jag ska gå på varje pass ;) saknar dansen.
Sen har vi varit på premiären på Saw 4 och den var riktigt bra. De är bland mina alltime favorites de där filmerna, och med den fjädre (sista!?) föll bitarna på plats. Mamma och pappa var här en sväng i söndags efter deras Ålandskryssning och jag fick choklad och parfym-DKNY red delicious av världens snällaste mamma.
Annars har det mest varit skriva, läsa och praktik.
Men imorgon åker vi till Östersund över helgen. Ska bli skönt att komma iväg lite från all stress. Tåget går 7.15 imorgon bitti så det är nog dags att krypa till kojs.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sara

fick du presenter?? de fick inte jag*snyft

2007-11-16 @ 22:28:36
Postat av: åsa

fick du inte? jag blev jätteförvånad, trodde jag skulle få den i julklapp. mamma brukar ju inte ge presenter bara sådär...mysko ;)

2007-11-17 @ 11:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback