Lat

Sitter här och klurar på den eviga frågan: Ska jag åka och träna eller inte?
Det är jätteskönt och jag mår jättebra efteråt men eftersom jag tränar i Jakobsberg så blir det ett sånt projekt. Från det att jag går hemifrån tills jag är hemma igen tar det nästan 3 timmar. Jag har inget emot att åka, tycker om att sitta på ett pendeltåg och filosofera med lite musik i öronen, och det är roligt att träffa Hanna lite..Men hela kvällen försvinner ju typ.
Och så är man lat. Förra veckan var jag jätteduktig och tränade varannan dag. Var iväg i måndags och borde gå idag också men jag vettefaan...
Har ätit så mycket onyttigt hela helgen. Cider och öl på festen i fredags. Pizza, godis och läsk  på lördagen, plus paj med glass hos Robin och Hanna...pust. Och så idag jobbade vi med grupparbetet här hemma hos mig och jag bjöd på mina hembakade bullar. Medine hade dessutom med sig en sockerkaka. Och den lämnade hon, så den ligger på bordet och sneglar på mig.
Så det får nog bli träning ikväll. Eller...

Kommentarer
Postat av: Sara

jaa de är klart du ska träna! de är ju underbart=) jag tränade spinning o pump i måndags o combat igår, wieee:)

2007-10-17 @ 22:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback