Sicilien




Nu har vi fixat sommarens resa. Det blir 12 dagar på Sicilien! :D Vi har länge varit väldigt sugna på just Sicilien, eftersom det verkar vara väldigt fint, mycket sol och bad men också mycket kultur och så att vandra på vulkanen Etna lockar ju :) Charterresorna dit gick dock på ca 8000 per person och vecka. Så upptäckte Crille att Ryanair flyger till Sicilien. Inte Palermo då, utan en mindre stad vid kusten. Sedan kollade vi hoteles.com och hittade ett jättebra hotell som ligger bra till. Så nu är allt bokat, betalat och klart! Vi betalade 6, 200 kr vardera för 12 nätter. Kan ju inte bli bättre! Jag längtar redan :)

Nu är det äntligen helg och jag har massa roligt att se fram emot. Ikväll ska jag förhoppningsvis träffa Linnea som är i Stockholm den här veckan. Imorgon ska jag möta Victoria en sväng efter att hon landat i Stockholm. Hon har nämligen beslutat att lämna Australien och komma hem till Sverige. Sedan ska vi dricka lite öl med Maertha & Christian. Och på söndag blir det en tripp till Ikea med Crilles syster för att handla lite inför hennes 30-års fest.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååh va kul! Skönt att ni äntligen kommer iväg, ni har ju velat åka så länge nu. Hälsa Chibbe att hon måste ringa mig när hon kommer hem! Puss

2008-04-19 @ 00:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback