Släpp fångarna loss, det är vår!

Jaha, då har man fyllt år då. Vi var ute och åt i lördags några stycken och hade jättetrevligt. Sedan drog Crille och jag till Kgb en sväng eftersom några kompisar var där, men jag fick så ont i magen så vi gick hem efter en timme.
I söndags var det underbart väder, strålande sol och 12 grader varmt och jag fick använda min nya vårjacka för första gången. Baby och jag gick och åt födelsedagsbrunch med goda mackor coh färskpressad juice. Sedan kom min syster och hennes vän hit och hälsade på en sväng. De hade nämligen haft en stockholmsweekend med massa shopping. Sedan var det bara för mig att sätta mig och stressskriva min tenta som skulle vara klar dagen efter. Det gick bra som tur är och nu är den kursen avslutad. Känns himla skönt. Igår började vi med "grundläggande matematik". Läraren frågade hur många av oss som hade hatat matten i skola och mer än hälften räckte upp handen, jag inkluderat. Hennes målsättning var att vi alla skulle ha ändrat uppfattning till matematik när denna kurs var slut. Det blir spännande. Vårvädret fortsätter och jag håller tummarna för att vi slipper fler bakslag på den fronten nu.
Igår var jag hos frisyren för klippning och slingor. Det var verkligen dags, har gått och sett förjävlig ut i håret alldeles för länge nu. Min frisör är så otroligt duktig och trevlig, och nu är jag jättesnygg i håret! Det är löjligt hur en sån liten sak kan få upp ens humör så. :)

Idag har jag en ledig dag som kommer bestå av disk och tvätt. Förhoppningsvis hinner jag åka iväg och träna också, inte blivit av sedan i början av förra veckan. Det är tusan vad svårt det ska vara att få in rutin på det där. Alltid massa annat som kommer i vägen. 

Imorgon drar vi till Värmland över helgen :) Hoppas det är lika underbart vårväder där som här. Nu ska jag gå ut i solen en sväng.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback