It´s alive!

Usch, det är inte mycket liv i den här skruttbloggen inte. Kanske lägger jag ner den, vi får se.

Hur som helst. Nu har jag slutat sommarjobbet, haft några lediga dagar här i Stockholm där jag hann gå hemma och skrota lite (det behövs ibland), fika lite och få besök av Anneli & Per vilket var jätteroligt. 
Sen blev det en vecka i Värmland där jag hann träffa alla godingar :) Fick ett par dagar med ok väder i alla fall och fast det inte blev nåt bad eller så så fick jag några soltimmar och nu känns det ändå ganska ok med höst.

Skolan började den här veckan och det kommer bli en tuff teoretisk termin med mycket tunga akademiskt böcker att ta sig igenom. Men intressant ska det bli så det är lugnt. Ny klass igen, nästan alla verkar vara över 35. Kul. Att man aldrig kan få en rolig klass med likasinnade potensiella vänner. Men, men några från förra klassen är kvar och de är trevliga men inga av mina favoriter. Men dem träffar man förhoppningsvis på föreläsningarna i alla fall.
Nu blir det en lugn helg där jag ska försöka komma igång lite med Piagets bok som ska vara utläst till tisdag och så mys med älsklingen, vi har inte hunnit umgås så mycket bara vi de sista veckorna så det är välbehövligt :) 



Per, Anneli, Crille och jag på Cosmonova. Hett värre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback