God Jul!


Det har faktiskt kommit lite snö här i natt, så det är lite vitt ute. Mysigt! :)
Jag har varit katastrofalt dålig på att uppdatera här, men jag är hemma i Degerfors sedan i fredagskväll. Har hunnit med att träffa mina underbara vänner Anneli, Josefin och Tina och umgåtts med familjen och katterna. Imorgon på juldagen får jag träffa Bonnie också, då det blir lite fest. Victoria & Elin är tyvärr inte i Sverige i år, så de kan jag inte träffa. Men de andra av mina nära vänner som jag saknar så mycket känns det härligt att få träffa!
Har mest tagit det lugnt och det har varit så skönt, kopplat bort skolan och allt. Innan jag åkte hem fick jag förresten veta att jag fick ett C på förra kursen som jag var helt säker på att jag inte skulle klara. Det kändes himla bra! 
Crille åkte till sin familj i Östersund i fredags också, så vi har inte träffats på ett tag. Det hade varit mysigt att fira jul ihop men å andra sidan är det ganska mysigt att få sakna varandra ibland också. På annandagen åker vi dock tillbaka till Sthlm båda två för sen ska vi jobba med att sälja fyrverkerier fram till nyår. 

Nej, nu ska jag äta en sen frukost, sedan blir det nog en långpromenad och så hjälpa pappa med den sista maten innan mamma kommer hem från jobbet. 

God jul på er alla! Hoppas ni har det bra.

 


Kommentarer
Postat av: Petra

God Jul

2008-12-25 @ 16:13:39
Postat av: Linnea

Det låter hur mysigt som helst! Vi får ta en fika igen innan skolan börjar oxå. God jul! =)

2008-12-25 @ 22:28:27
Postat av: Sara

haha joo du har en bättre ursäkt än mig, godisarna ligger här brevid mig och skriker mitt namn, jag försöker morra tillbaks....:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback