Lägesrapport


Igår var jag hos läkaren för mina bröstsmärtor men fick inget direkt svar. De tog EKG och jag var hjärtfrisk i alla fall. Annars sa han mest att man kan få känningar i bröstet pga stress eller ångest, men jag har inte känt mig varken stressad eller haft nån ångest. Jag fick ta några andra prover och så ska han höra av sig när han fått svaren, kan tydligen vara för mycket hormoner i kroppen som orsakar detta. Jag blir mest irriterad och undrar varför det inte går över om det inte är något allvarligt. Det är inte så att det gör jätteont eller så, men det är ändå irriterande och obehagligt. Jag vill ju träna, ,men det vågar jag inte nu.
Jag undrar vad det är som är så läskigt med blodprov, egentligen? Jag är oftast lugn innan, men sen sitter man där och känner sig svimfärdig och illamående ändå. Den här gången tog hon 4 rör också. Blä. 

Kanske ska skriva om något muntrare. Hmm, händer inte så mycket just nu. Igår hade vi språkverkstad och det var roligt. På rasten åt vi semlor. Förstår inte riktigt den här semmel-hysterin. En per år räcker, semlor är grymt överskattade. Ett tråkigt bröd och för mycket grädde och mandelmassa. Nej du. 

Just det, vi var ju på korn på hovet i måndags! Fick biljetterna i julklapp och det var jättebra faktiskt. Inte ett band som jag lyssnar så mycket på längre, men de var väldigt bra live. Alla bandmedlemmar var inte med och de fick en rätt dålig recension i expressen, förstår inte varför. Vi var nöjda och det verkade resten av publiken också vara.

Idag pluggar jag och tvättar, väldigt roligt. Pratade precis med Thina i två timmar i telefon, så nu är det dags att få upp farten igen. Har ca 150 sidor att läsa tills imorrn. Yeye.  

Kommentarer
Postat av: Sara

4 rör??? my god vad ska de med allt de blodet till??
jag tror säkert du kan träna, träning är ju bara bra=) Semlor är jätte goda om de är kardemumma i brödet och vaniljkräm istället för mandelmassa, sen är det en fördel när man känner konditorn och själv bestämmer hur mycket grädde man vill ha på;P

Postat av: åsa

de ska kolla en massa grejer, ämnesomsättning och sånt...ska avvakta lite iom att jag hade för mycket vita blodkroppar när jag var på akuten. man ska ju inte träna med infektion i kroppen.
mja säkert är semlorna på bagarns godare än den jag åt på skolan men jag är ändå tveksam ;). Hellre mandelmassa än vaniljkräm ändå tror jag.

2008-02-08 @ 09:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback