Reseplanering

Ännu en helg är slut. Tog det lugnt i fredags och i lördags hade jag äntligen tid att åka och träna. Det var en ny ledare som var jättebra, men hård. Det var så skönt att verkligen ta ut sig, men igår kunde jag knappt gå. Jag var nästan mer handikappad än Crille som haltar runt med sitt nyoperarade knä.
I lördags kväll hängde vi med Robin och Hanna, spelade spel och åt godis. Idag åker Hanna till Tanzania med hennes skola och blir borta en månad. Och imorgon åker Anneli till Malaysia i tre veckor. Nej, jag är inte alls avundsjuk.
Baby och jag har dock börjat tänka om lite angående vår resa. Meningen var ju att vi skulle åka i sommar, men det blir svårt att hinna få ihop tillräckligt med pengar och vi ska på bröllop i mitten av juli som är Crilles semestermånad. Jag vill ju inte missa en av mina närmsta vänners bröllop plus att jag måste jobba större delen av sommaren om det ska gå runt, eftersom jag inte hittat nåt extrajobb än. Så kanske åker vi bara på nån chartervecka i sommar och tar en långresa i höst/viner i stället. Känns lite tråkigt eftersom jag var inställd på att åka i sommar men om det blir bra väder så är ju Sverige underbart på sommaren. Bättre att sticka under vintern då. Men vi får se.

Nu ska jag laga lite middag.

Kommentarer
Postat av: Sophia

Jag tänkte skriva kommentar där du skrivit om KIZZ. Men hur jag än klicka där på kommentar, så kom jag inte vidare. Jag läste någonstans att imorrn onsd kl 9 kan man prova igen att köpa Kizzbiljetter på Ticknet för då släpps alla biljetter som inte har betalats och hämtats.

2008-02-26 @ 15:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback