Gnäll


Usch, nu tycker jag verkligen synd om mig själv på alla sätt och vis.
Gårdagen spenderades på akuten och husläkarjouren då min hals svullnat upp, jag knappt kunde prata eller svälja. Hade feber också, men läkaren visste inte vad det var. Därför fick jag vara hemma från jobbet idag, men medicinen har jag inte fått tag i för det finns inget recept till mig! Kan inte nå läkaren förrän 17.00 och min husläkare har semester så det är bara att vänta. Irriterande! 
För några timmar har dessutom Crille lämnat mig för Östersund. Östersund är underbart på sommaren och jag vill också med och gå på Storsjöyran, men nej då jag ska först vara sjuk och sedan jobba hela helgen. Dessutom så är alla jag kan umgås med här i Stockholm bortresta så jag har absolut INGEN att träffa på en hel vecka. 

Ensam i en tokvarm betongstad med feber, yay! 


Kommentarer
Postat av: Sara

plutt, du lyckas då alltid bli sjuk på ett eller annat sätt...

Postat av: Linnea

Söta du. Tack för dina värmande ord. Jag tycker om dig och hela ösd-gänget oxå. Vi får höras när jag är tillbaka i stan och ta en fika, eller om vädret är dåligt får vi ta en kullamannen-dag =)Tanken att jag ska bo i sthlm är fortfarande ovan, men det känns skönt att veta att du finn där. Många kramar så ses vi snart!

2008-08-02 @ 12:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback