Roliga grejer

image48

Jag älskar påsk. Det är en mysig känsla över den helgen. Påskris, påskägg, påsklijlor, tulpaner, härliga färger, vårkänsla. Det sitter i sedan jag var liten, gillade att måla påskbrev och pyssla. Sedan brukar jag ju fylla år runt påsk och våren brukar vara på g. Så det är mysigt. Nu har det ju tyvärr gått och blivit vinter dock..
I går var det påskpyssel på min VFU-plats och barnen gjorde påskkort och jättesöta ägg med kungakrona och änglavingar. Jag gjorde också en förståss :P
Crille och jag har köpt påskägg till varandra som vi ska byta imorgon också.
Men imorgon är det inte bara påskafton utan dagen då vi ska förlova oss!  Wihoo :)
Idag blir det kryssning till Tallin för mig och älskling. Ska bli mysigt att komma bort lite. Så nu blir det två nätter på Ms Romantika, en dag i Tallin, god mat, shopping och såna goa grejer.

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback