Hemma på landet


image62

Har varit i hemma i Knutsbol sedan måndags kväll. Det är helt underbart här, grönt och blommande. Fåglarna kvittrar, det luktar sommar och så är det jättevarmt :)
I tisdags åkte jag till Kristinehamn för att träffa den blivande bruden Josefin. Var jättekul att sitta och babbla med henne ett par timmar, blir ju inte så ofta vi ses nu för tiden.
Sedan har jag suttit här och skrivit tenta varvat med att vara ute i solen. Har skrivit 3 sidor på tentan ialla fall, mer eller mindre helhjärtat. Förra gången jag var hemma och skrev tenta gick det ju så bra, men jag tänkte liksom inte på att man bara vill vara ute och njuta nu när det är så härligt väder.
Nu sitter jag och väntar på att Anneli ska komma ut hit. Och i eftermiddag kommer älskling också.  
Nu ska jag försöka skriva några rader på arbetet innan det blir skvaller ute i solen med bästa tjejen i världen :)

Kommentarer
Postat av: Anneli

awww gumman, det är ju du som är bäst! min bästa tjej!

2008-05-30 @ 17:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback