uppdatering!


Okej, snabb uppdatering då eftersom jag varit så dålig på att skriva.
Har hänt massa roligt på sistone, såsom Jennys 30-års fest, kryssning m.m som ni kan se bilder från 
här.  Jag har precis avslutat min vfu-period i förskoleklassen och nu ska det bara skrivas en tenta så är det sommarlov sen om 2 veckor!
Jag har fått sommarjobb på ett hemtjänstföretag i Solna och det känns jättebra. Får dock se hur mycket jobb det blir, 4 veckor är klart men jag får gärna arbeta mer. Ska försöka pussla in lite till så man får några pengar. Men det är ju så mycket annat roligt som händer också. Klassfest, Where the action is, bröllop, resa och så. Och så vill jag ju gärna vara hemma lite i sommar också, men det blir svårt att få plats med det. Kanske blir en tripp nästa helg i alla fall. Saknar familjen, Anneli och Thina!
Ser fram emot den här sommaren, tror den kommer bli kalas! :)

Nu ska jag ut på stan lite och så ikväll blir det Indiana Jones på bio. Älskling vill så gärna se den filmen och så ska han bjuda på middag också. Hade velat se Eurovision iofs också, men men. Crilles syrra som är inbiten schlagerfantast är faktiskt i Belgrad nu! Jag är själv inget stort fan, men lite kul är det ju. Charlotte fixar nog det där, hon får lägga krokben för Ukraina-tjejen bara ;)

Ska försöka bli bättre på att skriva här så det slipper bli såna här dåligt skrivna tråkinlägg. :P
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback