Fredagen


Det enda duktiga jag har gjort idag är att träna på förmiddagen. Pluggningen har det inte gått så bra med. Har så svårt att koncentrera mig på litteraturen. Intressant kurs, men så himla jobbig. Jag är glad att jag har Medine i min klass och arbetslag, hon är en riktig pärla.
Ikväll hängde jag med syrran här hemma. Vi pratade, målade naglarna, åt lite godis, kollade på Idol. Har inte alls följt Idol i år, men tycker det är så himla dåligt att Anna med en sån otrolig röst får åka hem.

Skulle behöva sova nu men är konstigt nog inte trött. Får dock tvinga ner mig själv i sängen, för imorgon ska vi upp tidigt och åka till Örebro för att hälsa på Anneli & Per. Ska bli kul!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback