Friskis


Igår fick jag ett ryck och åkte iväg till friskis & svettis i Jakobsberg där jag tränat förut och köpte ett månadskort. Jag hade verkligen inte råd, men det är ialla fall billigare än här inne i stan och dessutom är det skönare när det är ett ställe man känner till + att jag kan träna med Hanna. Less på att vara tjockis nu och känner hur det verkligen kryper i kroppen av att bara sitta inne och läsa hela dagen. Skönt värre att komma igång men när jag kom hem var jag sjukt trött. Idag har jag varit duktig och pluggat, diskat, dammsugit och tvättat. Nu är det dags att äta lite och sen Desperete Housewives ikväll!

Kommentarer
Postat av: Petra

Åhh vad duktig du e! Senaste gången jag tränade var i juni tror jag:) hehe. CRED Till DIG! Kram

Postat av: Sara

nej nej grön curryär starkast.. då får du ta vääääldigt lite.

2008-11-19 @ 16:36:01
URL: http://ullna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback