Grått och trist..


November är nog den sämsta månaden på året. Det enda jag har lust med är att ligga i soffan under en filt coh äta godis.
Tänkte jag skulle ta en långpromenad idag eftersom magen min börjar se ut som en gravidmage..Men det regnar ju bara så det gick bort. Skulle så gärna börja på friskis igen, men pengarna finns inte nu tyvärr. Hoppas jag kan köpa ett månadskort i alla fall efter den 25:e. Är så less på att leva på 7.000 i månaden. Nu har jag dessutom shoppat lite och klippt mig och gjort slingor så har redan fått ta av sparpengarna. Usch! Inget ska man få unna sig som student. Dessutom har jag varit tvungen att köpa massa kurslitteratur, och det är ju inte billigt, trots att jag köper en del begagnat. Jag undrar hur många böcker man har läst hittils under sin utbildning? Bara den här terminen är det runt 20 böcker.
Kommer antagligen få ta ännu mer av sparpengarna, för nästa helg ska vi förhoppningsvis till Örebro för att hälsa på Anneli & Per. Men sånt lägger jag gärna pengar på! Saknar min Anneli.

Äsch, tråkigt att prata om pengar och detta var inte menat som ett klago.-inlägg men jag antar att humöret inte är på topp just nu.
Hade en mysig helg i alla fall som piggade upp. Myskväll på fredag, vin med Maertha & Christian på lördag och så bjöd baby mig på bio i söndags. Saw 5 såg vi, gillar de filmerna men nu börjar det bli lite utdraget. De borde ha slutat efter 4:an men känner på mig att det aldrig kommer sluta. De tjänar väl så mycket pengar på de filmerna så.



 


Kommentarer
Postat av: Anneli

ÅÅÅh jag saknar min åsa!!

2008-11-11 @ 19:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback