Puust


Oh herregud vilken dag. Mina ögon står i kors. Som vanligt var jag ute i dålig tid med hemtentan, jag blir så less på mig själv. Den här gången var det extremt. Idéhistorikern till lärare har lagt undervisningen på en nivå som gjort att klassen har suttit som frågetecken varje seminarium. Visst kan det vara intressant med utbildningsreformer och politik men läraren har gått in alldeles för djupt på ALLT, det har verkligen blivit för mycket att ta in. Politk, filosofi, historia..på så kort tid.
Därför har jag känt att jag inte haft en aning om vad jag ska skriva om och bara skjutit upp det. Så var vi i Örebro i helgen och i söndags var jag bakis så det blev inget pluggande. Jag brukar klara att skriva hemtentorna på 2-3 dagar men den här gången hade jag tagit mig vatten över huvudet, insåg inte hur mycket det var att skriva och hur svårt det var. Idag har jag suttit konstant sen imorse och skrivit och nu gav jag upp. Hade kunnat sitta nån timme till innan det måste postas 20.00 men det gick inte mer. Helt stopp.
Hade jag haft en dag till på mig hade det här nog kunnat bli bra, men nu blev det bara skit. Det ska otroligt mycket till om jag blir godkänd av den här stränge läraren för det här blajjet. Får jag ett E blir jag överlycklig, men det blir nog svårt...
Dumma mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback