Tenta


Idag har jag skrivit tentan som skulle gjorts för en månad sedan om jag inte blivit sjuk.
Jag har ingen aning om det gick bra eller dåligt, kändes bra till en början men efter 6 sidor skrivna försvann orken. Kom inte på något mer att analysera. Så vi får väl se. Det blir nog inte mer än godkänt, men skönt om man klarar den i alla fall. Är så otroligt less på Vygotskij, Skinner och Piaget nu så ni anar inte.

Nu är det bara att sätta igång med examinationen för denna kurs. Den skulle vara inne igår men eftersom jag skrev tentan idag så fick jag uppskov till måndag, det var uppskattat! Dock så har vi redovisning imorgon så måste ta itu med den först. Pust.

Vet inte om jag har en dålig dag bara men...Känner mig så less i allmänhet. Fastnat i gamla hjulspår och vill loss men vet inte hur. Vill att det ska hända nåt nytt, komma vidare i livet.
Äh.

Just det, gastroskopin ja. Har inte haft tid att skriva om den, men det gick bra. Obehagligt, oh ja, men det gick fort och jag är glad för den lugnande sprutan. Roligaste sköterskan "Det här kommer kännas som en dry martini ungefär".
Det finns så många underbara sjuksköterskor har jag insett det senaste året, ni gör ett fantastiskt jobb!
Jag har magkatarr som jag befarade, och det är tydligen vanligt i kombination med IBS. Sedan har jag inte fått provsvaren, men läkaren tyckte det såg bra ut. Gäller att sköta magen bättre nu.

Kommentarer
Postat av: Sara

Lycka till.. jag trodde jag skulle kugga men jag fick D så allt kan hända.. heja dig!

Postat av: Sara

Jag har läst två terminer inriktning lek, idrott och rörelse och för att bli klasslärare så måste jag läsa matematik och skrivpedagogik. Så jag har valt det.

2008-10-24 @ 22:22:10
URL: http://ullna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback