Hösten är räddad!



Älskling har gått och köpt ett playstation 2. Igår satt vi och spelade mega buzz. Båda älskar frågesporter och vi hade jättekul men jag förlorade 4 av 5 omgångar. Samtliga ledde jag i början, men sen går karln om mig på grund av att jag har världens sämsta reaktionsförmåga och han är snabb som fasen. Tur för han att jag är så ödmjuk och en så bra förlorare.
Himla kul med ett tv-spel i alla fall. Hösten är räddad!

I övrigt är det lite rörigt i huvudet just nu. Så mycket att ta in i skolan att det blir korvstoppning. När man precis börjar haja vad den ena gubben menar med sina terorier är det dags att gå vidare till nästa.
Idag hade vi föreläsning om Skinner men vi gick därifrån och var mer förvirrade än när vi kom!
Jag och Medine gick och åt kinabuffé och sedan åkte jag in till stan en sväng. Orkade inte med nåt mer plugg för dagen. Gick in på Skopunkten för jag behövde ett par billiga sneakers. Gick därifrån med ett par vita sådana plus två jättefina ballerinaskor från rean, ett par vita och ett par guldiga. Jag vet att det börjar bli höst och kallt, men ett litet tag till kan man använda dem och dessutom gäller det att passa på när jag väl hittar skor som passar mina ankfötter. Gött mos!  

Kommentarer
Postat av: Sara

Skor gör allting bättre:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback