Tidsfördriv

Crille kollar på hockey och jag har tråkigt.
Hittade denna på
Saras blogg. Lite rolig fakiskt

1. Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga.

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig? Hej. Har du haft en trevlig helg?

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Puss älskar dig

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Hej sötis jag är också hemma idag

4. Vilket sms blev du mest berörd av?  Hej vad gör du var är du?

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig? Är du vaken?

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Jag vill också träffas!

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Tar en öl. Ska snart på middag.

8. Vad vill du höra mest av allt?
Wii gumman, på torsdag ses vi!

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Hey babe, vad gör du?

10. Din romantiska replik?
Älskar dig skrutten. Puss puss

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?  Vi kommer vara där om 45 min ungefär kanske

Kommentarer
Postat av: malin

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom? Tar en öl. Ska snart på middag.





det där gjorde min morgon! Fy satan så charmigt!

2008-09-26 @ 09:52:30
Postat av: Sara

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig? Fan va kul å tufft!



3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss? Haha!



///hahahah de tyckte jag var klockrena!! kul att man kunde underhålla andra oxså:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback