Påsk

Nu är man tillbaka i vardagen efter 5 dagars ledighet. Åkte hem till föräldrarna i onsdags eftermiddag och har firat påsken där. I torsdags träffade jag min älskade Tina och i fredags hämtade jag upp Crille i Örebro och vi hälsade på Anneli och Per och hunden Hoffa. Hon skällde på oss ett bra tag men sen lugnade hon ner sig. Jättesöt var hon men tyvärr blev jag jätteallergisk :( Vill inte ta allergimedicin med bebis i magen heller..Men vi hade en trevlig kväll i Örebro!
I lördags kom Morfar ut för en påskmiddag med familjen, det var mysigt. Han är så glad över att vi ska få barn, det är kul.
Tre påskkärringar dök det upp som fick godis. Eller  en påskkärring, en påskgubbe och en påsktiger snarare.
Är det en utdöende tradition eller? Annat var det när jag var barn ;) 

Helgen har varit fylld av sol, promenader, god mat och trevligt sällskap precis som det ska vara.
Nu är jag tillbaks i storstan och i vardagen men det är helt ok det också. 

     


 

Kommentarer
Postat av: maertha

den där bilden på dig med din morfar. det är första gången jag ser att du verkligen ser ut som en Mamma. det slog mig, bara så där. jag vet inte vad som är skillnaden, men du ser ut som en Mamma nu och det är jättehäftigt!

puss

2009-04-16 @ 19:22:29
Postat av: Sara

Vi har hört rykten. Men vi har inte fått någon som heslt information. Vi har redan börjat jobba med den och planerar att förhoppningsvis åka utomlands och skriva.



jag tycker att det är dåligt om de ska ge oss den infon först när hösten börjar. Vi täker kämpa för att få fortsätta skriva ihop.



Ta hand om dig och magen.

Postat av: Anne

Hej och ett stort GRATTIS!!



Ryktena går ;)



Vilken kurs läser du? den verkar rolig med mkt barnlitteratur =)



kram kram

2009-04-21 @ 20:20:25
Postat av: åsa

Anne: Tack! :) Jag läser barnlitteratur i dialog med skola och omvärld. Den är bra och intressant! Vad läser du själv? Kram

2009-04-23 @ 13:23:34
URL: http://smultronkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback