Trött

Har inte speciellt mycket vettigt att säga men vill bara skriva nåt i denna halvdöda blogg om jag har några läsare kvar ;)

Vi har haft lilla Cherie här hela helgen och hon väckte mig kvart i sju i morse, då var det dags för promenad. Sedan ville hon busa massa, bra det för annars hade jag fortfarande legat och sovit. Nu är det dags för frukost, sedan tvätt och en hel del plugg. Så spännande blir min dag. Vill bara säga att allt är bara bra i alla fall, vi planerar för fullt för flytten och jag trivs kanon med nya kursen i skolan också, Naturvetenskap för yngre åldrar. Aldrig att jag trodde att fysik kunde vara så här kul :) Allt hänger på vilken lärare man har!  

Kommentarer
Postat av: maertha

jag är här och läser!

2009-02-02 @ 12:42:49
Postat av: Petra

Åhh vad bra! då ser jag fram emot den kursen! Vart flyttar ni? Kram

Postat av: Sara

jag läser oxså den dåligt uppdaterad bloggen:P

2009-02-04 @ 10:39:49
URL: http://laala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback