Östersund

I fredags efter min fältstudiedag satte vi oss i bilen och åkte upp mot Östersund. Det var namngivning av  Crille & Sandras tvillingar Hanna & Hedvig på lördagen plus att de båda fyllt 30 år så vi var bjudna på lite fest.
I Östersund var det underbart fint, kallt, soligt och galet mycket snö. Så som vintern ska vara!
Det blev en snabbvisit då vi kom upp på fredagkväll och åkte hem igen på söndag eftermiddag. Lite tråkigt att åka så långt med bil för en så kort vistelse, men vad gör man när det inte finns mer tid. Vi hann i alla fall umgås med Crilles familj och Crille & Sandra och de underbart söta bebisarna, plus att det var väldigt skönt att komma ifrån vårt flyttkaos här hemma ett tag och vila upp sig lite. Ett lugn kommer över mig varje gång jag är i Östersund.  
  
Nu är vi tillbaks i Sthlm och jag har varvat packning med plugg idag. Mer packningen än plugg får jag väl erkänna.
Är lite spänd för morgondagen som är en stor dag. Hoppas allt kommer se bra ut, ska bli så spännande!

Apropå maskeraden förresten för er som inte vet, så klädde jag till slut ut mig till Lilla My. Hade en röd klänning så köpte bara orange sprayfärg till håret så var det klart. Lite svårt att få till färgen i hela håret utan att spraya ner ansiktet men i övrigt blev det jättebra. Döm själva av bilden :)


Kommentarer
Postat av: Anneli

Åhh hoppas det gick bra! jag är supernyfiken! ring när du får tid. puss

2009-02-16 @ 23:45:49
Postat av: maertha

yeeeey! :)

2009-02-17 @ 08:18:39
Postat av: Malin

Nawww!! Va fiiin du var!! Passar som lilla my!!

2009-02-17 @ 18:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback