Vår bebis!



Igår var vi på det efterlängtade ultraljudet och allt såg fint ut! Så nu kan hela världen få veta att vi ska ha bebis i sommar! :) Ni vänner vet ju redan, men här kan ni se bilderna på parveln. De blev lite små när vi scannade in dem, men hoppas ni kan tyda dem. Den sista bilden är bebisfötterna vilket är rätt svårt att se på den lilla bilden.
Helt otroligt att det verkligen är en människa som växer därinne! Nu blev det så verkligt. Vi satt helt stumma med tårar i ögonen båda två och efteråt gick vi runt och log hela dagen. Bebis var jättelivlig och for runt därinne, hoppas jag kommer börja känna det snart. Det gick dock inte att se vad det var för kön, men det är nog meningen att det ska bli en överraskning. Men både Crille och jag tycker det känns som en pojke.

Vi var ju inte beredda på att vi skulle bli gravida på första försöket, varför det som ni vet kom som en chock för mig. Crille blev bara jätteglad men själv blev jag ganska rädd och det tog ett tag innan den konstiga känslan släppte. Det är en sak att prata om att vilja ha barn och en helt annan sak när det blir verkligt! Jag trodde ju att det skulle ta låång tid.
Men nu är alla tvivel som fanns i början borta och jag går bara runt på rosa moln och är lycklig! Vår lilla bebis :)

Kommentarer
Postat av: maertha

shit, det är så häftig!

2009-02-18 @ 14:26:24
Postat av: Sara

:) jag antar jag får se bilderna Irl i eftermiddag:) hehe det är faktist y jag skriver om nu! börjar tröttna på att inte veta var man har x, men jaa vi får se vad som händer..:)

Postat av: Anneli

Jag är så glad för er skull! Hoppas allt fortsätter att gå bra och att ni får en frisk bebis. Jag ska bli världens bästa "moster"! Men då krävs det ju att ni flyttar till örebro med. ;)

2009-02-18 @ 19:16:46
Postat av: Malin

Fy fan!! Grattis alltså...IGEN! Jag vet att jag sagt det hundra ggr men shit! Va häftigt det är eller hur???

2009-02-18 @ 20:44:14
URL: http://kommer med ny blogg snart!
Postat av: Fassan

Det är så vackert!!!!!

2009-02-20 @ 16:43:40
Postat av: Sara

förlåt mår verkligen inge bra..

2009-02-21 @ 10:45:23
URL: http://laala.blogg.se/
Postat av: Tina

Åh vad roligt!=) Hoppas du mår fin fint!!

kramar, Tina

2009-02-21 @ 22:52:10
Postat av: marianne

träffade en stolt blivande morfar o mormor i helgen , va roligt med en ny familjemedlem grattis o va nu rädd om dig

2009-02-23 @ 17:15:54
Postat av: Josannah

Åhh, vilka nyhet! Vad roligt =)

2009-02-25 @ 11:29:33
URL: http://nightday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback