Sommarlov

Nu har jag sommarlov! Ingen mer skola på över ett år, känns helkonstigt men ska bli skönt att få nåt annat att tänka på.
Efter redovisningen i fredags tog jag bussen hem till Karlskoga, Tina kom och hämtade mig i sin nya bil och vi åkte hem till min mamma och pappa i knutsbol och satt där et tpar timmar och mumsade frukt och sorbet och snackade.
I lördags åkte jag till Kristinehamn och träffade Josefin. Vi insåg att nästa gång vi ses kanske vi har våra bebisar! Sjukt!
I söndags var det dags att jobba på valet. Anneli och jag fick vara i samma pass så vi satt och jobbade tillsammans med att kontrollera rösterna, kolla leg och pricka av i röstlängden. Jobbade 3 timmar åt gången och därimellan rast då vi åkte hem till Annelis föräldrar.  Var faktiskt ganska kul att jobba och det blev inte alls så jobbigt som jag trodde, plus att jag och Anneli hann umgås en hel del under dagen.
På måndagsmorgonen tog jag bussen tillbaka till Stockholm för att anmäla mig på arbetsförmedlingen (för att jag ska kunna få pengar från försäkringskassan sen när bebis kommer) och sedan vidare till andra delen av föräldrautbildningen.
Så det blev en ganska hektisk helg men det gick bra!

Idag har jag varit ute i Vårby och hälsat på Iwona och hennes 2 månaders bebis Dante. Mysigt! Lite konstigt att se henne utan gravidmage eftersom vi lärde känna varandra när hon var höggravid.

Nu är det snart dags för Desperete Housewives. Så underbart att inte ha någon skola att tänka på! Hoppas det blir lite bättre sommarlovsväder snart bara.

Kommentarer
Postat av: Sara

Absolut! Men då får du skicka bilden till mig. Om du bara har 1 bild så är det bra om du väljer en text att srkiva bredvid. Exempelvis: barnets namn (ex. lillan värld) eller Åsas blogg.. vad som helst. Sen får du maila mig din bild/er och skriva en färg du gillar som bakgrund så jag vet att det blir rätt. Lättast är att jag får din mail och lösen så kan jag fixa på en gång.



Kram



[email protected]

2009-06-10 @ 22:30:08
URL: http://ullna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback