Min helg

I fredags skulle det installeras bredband här i lägenheten så klockan 8 stormade det in ett gäng gubbar som skulle börja borra. Jag försökte ge Casper morgongröt men först var han så nyfiken på att se vad som var på gång och sen när de började borra blev han jätterädd. Försökte visa honom att det inte var nåt farligt men stackarn bara grät så vi fick skynda oss iväg hemifrån. Hela dagen skulle de hålla på i lägenheten, så vi gick till Öppna Förskolan. Där mötte vi Marita & Frans och lekte lite. Sedan tog vi alla en långpromenad vid vattnet och killarna sov gott i vagnarna, jättetrevligt var det!
Efter det åkte jag och Casper till Sundbyberg och hängde lite och när Crille slutat jobba åt vi på foodcourten där. Åkte hem och la Casper och kollade lite halvhjärtat på Let´s Dance. Jag var jättetrött så orkade inte vara uppe till Solsidan (då är det illa) utan gick och la mig redan klockan 21.
sI lördags tvättade vi och fixade vi lite här i lägenheten, men det ser fortfarande ut som ett mindre slagfält sedan renoveringen och allt. En kompis till Crille från Östersund var här på kvällen. Killarna drack lite öl och jag lågunder en filt och halvsov, lika trött igår haha. Vet inte vad det är med mig, men idag är jag piggare i alla fall! Ska nog ta en långpromenad hela familjen idag i det underbara vädret. Sol, wohoo! :)

Förresten, Caspers femte och sjätte tand har spruckit igenom lite också, i överkäken. Kommer nya tänder hela tiden tycker jag! Lilla hjärtat ♥ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback