Stora åka-fel dagen ;)

Har inte så mycket kul att skriva men kände att det var dags att uppdatera med ett inlägg.
Dagen idag började med att jag åkte fel och kom försent till skolan. Var djupt försjunken i min bok och klev på tunnelbanan och märkte inte förrän jag var i Gärdet att det var fel linje så det var bara att vänta i 10 min på nästa tunnelbana och åka tillbaks och byta.
Jag fick i alla fall B på uppsatsen vilket var kul :)
På eftermiddagen skulle jag hem till syrran som fyller år idag. Hon blev ju firad i lördag då hon hade kalas och fick present av mig då, men Mamma och Pappa hade bett mig köpa deras present och åka dit med så det gjorde jag förståss. Köpte en fin blombukett också. Skulle ta en buss från Sundbyberg men Sara råkade säga fel station som jag skulle gå av på så jag åkte vidare ett tag innan jag anade oråd och gick av. Tog en ny buss tillbaka och så fort jag gick av den började det spöregna. Fick sedan gå i en kvart  i min nuvarande snigelfart i spöregn med en jacka som inte längre går att stänga, så magen blev bra blöt och jag var på lagom muntert humör. Men det var trevligt att hänga med syrran i några timmar och sedan tog vi sällskap när jag skulle hem och hon ut och svira.
Crille är på fotboll så kom hem till en tom lägenhet nyss. Men det är nog dags att gå och lägga sig ändå, imorgon ska jag vara på Djurgården klockan 9 för studiebesök på Junibacken, mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback