Torsdag

Inte orkat med bloggen på ett tag..Är så trött hela tiden, vet inte varför men ska till läkaren om nån vecka och kolla upp. Men mår bra i övrigt!
Casper har hunnit bli 8 månader! Fina älskligen ♥ På 8 månaders dagen var vi på BVC och han vägde 8390 g och 68 cm lång.
Själv har jag hunnit bli 26 år, iförrgår. Fick frukost på sängen och på eftermiddagen tårta och tulpaner av älsklingen. Sen ska han betala min klassåterträff som jag ska på om en månad. Mamma och pappa skickade blommor och choklad också, jättegulligt! Imorgon kommer de upp och firar påsk med oss här, ska bli jättemysigt.

Lillprutten är så grinig idag, och vägrade äta lunch. Provade två olika sorters mat, gröt, banan, frukt, välling men han var bara ledsen och trött. Nu sover han så hoppas han vill äta sen...Ingen feber eller nåt så jag vet inte vad som var på tok. För trött kanske bara..

Crille slutar tidigt idag så han kommer nog hem snart. Blir skönt att han är hemma i 4 dagar nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback