Alla hjärtans dag


Tyvärr slapp vi inte undan förkylningen. Casper har varit jättesnorig, hostig och gnällig. Jag mår sådär, hade jätteont i halsen i natt men nu är jag ganska pigg. Det här är första gången Casper är sjuk och han har varit så ynklig. Mellan varven glad men minsta sak som gick honom emot började han storgråta för. Plutten!
I natt har han sovit dåligt också, så Crille och jag delade på natten. En gång i timmen vaknade han ungefär, och vi fick gå in och ge honom dricka och suga ut snor ofta.
Hoppas vi mår bättre imorgon!

Casper fick en jättesöt liten gosehund som Crille köpte idag. Han var ju tvungen att få en alla hjärtans dag present såklart. Halva kostnaden gick till SOS barnbyar också, bra där!

Nu ska jag lägga mig på sängen och äta lite choklad som jag fick av älskling idag! Sen hoppas jag vi får sova bättre i natt...



 


Kommentarer
Postat av: angelica

Hej!!! Tack för kommentaren på min blogg,ååå vilken söt liten casper ni har.

Jag har ju en liten Abbe som är född 2/6-09

mvh. angelica


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback