Feb. 12, 2010


Usch vad jag är kass på att uppdatera.
Nu har jag ju dessutom mer tid, när Casper sover i sin säng och jag slipper vara ute och gå med vagnen tre turer om dagen. Får skärpa mig lite.
Vi kämpar på med sömnen, det går lite upp och ner, men vi har gjort enorma framsteg! :)

I helgen var Caspers faster Jenny, Andreas & Noel här och Casper fick leka med kusin. Lille Noel hade blivit så stor, sötnosen! Det känns lite lustigt att han är två månader yngre än Casper när han är så mycket större. Han väger redan över 9 kg och det är ju stort, men jag tror Casper är ganska liten för sin ålder också? Men alla är ju olika som tur är :)
Har varit och köpt en åkpåse till Casper så att vi kunde börja med sittvagn, kändes som det var dags för det nu!
De fanns i rosa, blått, blommigt och guld så det fick bli en i guld. Matchar rätt bra till den bruna vagnen. Gissa hur många "guldklimp- i-guldpåse" kommentarer jag har fått? ;)

Det var jättetrevligt att träffa familjen Rudin-Östlund, synd att det är så långt till Östersund. Vi saknar dem! Börjar kännas tomt här i Stockholm utan rötter, med min familj i Värmland och Crilles i Östersund. Nån barnvakt kan vi ju aldrig ha, känns som Casper är för liten för att lämnas till nån vän än och det är trist för våra familjer att missa så mycket i hans utveckling. Vi får väl se om vi blir kvar här i storstan eller ej...Innan Casper är tre år ska vi ha bestämt oss i alla fall har vi sagt. Det känns ju inte schysst att rycka upp honom då när han börjar få kompisar.

Nu är det helg igen, dagarna går så fort! Det blir lugnt här, Crille har varit förkyld men jag tror att jag och Casper klarat oss. Hoppas det. 




Casper var jätteintresserad av Noel och blev jätteivrig, ville ta på honom och bitas. Stackars Noel blev rädd men kollade gärna på avstånd.



Casper med faster Jenny



Lek på mattan



Modokillarna!



På promenad i sittvagnen, det var jättekul att få titta sig omkring lite mer, tyckte Casper.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Superfin påse! och jag dööör lite varje gång jag ser casper, fan va söt han är asså!! <3

2010-02-12 @ 23:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback