Dan före dan före..

Så, nu har jag helt impulsivt skapat en blogg.
Sitter hemma i Degerfors och hade inget att göra. Får väl se om jag orkar underhålla den.
 
I övermorgon är det julafton :) Jag fullkomligt älskar jul, julmat, ge bort klappar (att få några är väl inte helt fel heller), julmusik osv...Allt känns liksom lite extra glittrigt och allmänt mysigt på jul. Men bäst av allt är ju såklart att få komma hem och spendera tid med familj och vänner. Saknar alla här hemma så mycket.

Idag släpade jag mig upp vid halv sju, vilket är en bedrift för mig som varit arbetslös och sovit bort halva dagarna ett tag nu. Anlände i Degerfors 10.51 och åkte hem och tog en macka och gosade med katterna. Sedan åkte syrran, Anneli och jag in till Örebro för lite sista shopping innan jul. Fick träffa syrrans nya pojkvän Jimmy också. Han blev klart godkänd. :)

Efter det blev det klassisk fredagsfika på paris och vidare hem till Knutsbol. Underbart att vara hemma och få träffa alla igen. Saknar baby dock som är hemma i Östersund, synd att vi inte kan fira jul ihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback