när man inte orkar plugga mer...

Hur bor du: Hyresrätt, 3 rok, 66 kvm.
Hur och vart vill du bo i framtiden: Ett vitt hus vid vattnet. Vart är jag dock inte säker på.  
Brukar du komma i tid: När det gäller skola och sånt är jag alltid i tid. När jag ska träffa folk är jag nog tvärr ofta sen...Är alltid den som kommer sist till saker och ting.
Vad hade du i din mun senast: Tandborsten.
Har du bra kondition: Njee..men nästan?
Hur lång är du: 157 cm
Hur känner du dig just nu: Trött
Hur upplever du dig själv som person: Empatisk, jordnära, lagom sprallig...äsch, jag vet inte, you tell me! :P
Vanligaste färg på dina kläder: Svart, grönt och brunt.
Kan du laga mat: Någorlunda, har precis börjat inse att det faktiskt är kul att laga mat :)
Vad jobbar du med/pluggar du: Pluggar på Lärarhögskolan. Ska bli förskollärare eller fritidspedagog, eller grundskollärare..vi får se. Men antagligen förskollärare.   
Vad har du på dig: Mjukisbyxor och huvtröja.
Har du någon fobi: Ormar. Och att tappa tänderna.  
Hade du en bra kväll igår: Helt ok men ganska tråkig. Tvättade.
Vilket är ditt senaste inköp: Tre linnen från H&M.
Din favoritdryck på morgonen: Juice eller Proviva. 
Projekt just nu: Ska baka bullar idag tänkte jag! Och så börja läsa första boken inför nästa kurs.
Vilken tid gick du upp idag: Runt 9.
Kan du tänka dig att göra skönhetsoperationer i framtiden: Man ska aldrig säga aldrig men det känns fel.
Var fick du dina senaste pengar ifrån: CSN *suck*
Har du sovit i din egen säng inatt: Jepp
Vad hade du sönder senast: Oj...ett glas för några veckor sedan.
Senaste alkoholintag: Förra lördagen 
Har du haft mörkt hår: Jag har haft allt. Var svarthårig i flera år faktiskt. Nu har jag blonda slingor men längtar efter mörkbrun igen. Och när jag är brunett vill jag ha det blont..eller rött. Så där håller jag på.
Är du morgonpigg: Inte ett dugg.
Vem snackade du med senast: Älsklingen.
Stjärntecken: Vädur
Varm favoritdricka: Gillar inte kaffe eller te, så det får väl bli choklad då.
Alkoholhaltig favoritdricka: Cider, ibland öl. Twisted Strawberry Vanilla :)
Snällast denna vecka: Hmm..jag säger Anneli igår som sa att jag är bäst när jag var lite deppig.  
När gjorde du senast något riktigt dumt: i lördags när jag la mina allra sista pengar på kläder och alkohol.. 
När hånglade du senast: Igår kväll tror jag
Saknar du någon nu: Inte just i detta ögonblick.
Hur ofta loggar du in på Lunarstorm: Ganska ofta tyvärr, har vissa kompisar som jag håller kontakten med via lunar.
Gillar du dokumentärer: Jag älskar dokumäntärer.
Vilka språk kan du prata: Svenska, engelska. Lite spanska. Kanske några franska fraser om jag verkligen tänker efter.
När fikade du senast: I söndags med älsklingen och hans kompis Crille.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Det krävs inte mycket, haha! Blir lätt irriterad över småsaker men som tur är går det över fort. Sånt som verkligen irriterar mig är dock arroganta människor och orättvisor.
Jag får ont i magen: Snart antagligen, eftersom jag ska ha mens :(  
Senast sedda filmen: Mr och mrs Smith i förrgår. Fyfaan vilken löjlig film..men man skrattade ju iaf.

Kommentarer
Postat av: Anneli

yeey! jag är snällast! ;D och du ÄR bäst! :*

Postat av: Johanna

Hejhej!
Jag skulle egentligen bara vilja tacka för att du skrev till mig, jag blir så glad och det värmer alltid lika mycket! Ha de så bra, kram!

2007-03-24 @ 00:20:08
URL: http://hannamarias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback