Idol


image29

Hur fan kunde Daniel åka ur Idol igår? Han var ju bäst. Nu har alla mina favoriter försvunnit. Christoffer, Evelina och Daniel. Jag fattar inte att Kalles-kaviar snubben Andreas har fått vara kvar så länge.
Marie sjunger jättebra men känns lite tråkig medan Amanda är en störtskön rocktjej men hennes hesa skrikröst blir lite tröttsam i längden. Fast jag hoppas ändå att hon vinner. 

Jag längtar verkligen till jul nu förresten. Imorgon ska vi gå på stan och köpa lite klappar. Mys. ♥

Kommentarer
Postat av: Jannike

Nej, folk är rätt för orginal tydligen. USCH! kalles-kaviar var ett bra smeknamn på andreas, haha!

Postat av: Linnea

Jag måste bara hålla med. Jag trodde lätt att han skulle vinna hela kalaset... grymt besviken är man. Vad tänker svenska folket med egentligen? Det luktar lite fuffens långa vägar... uppgjort månne?

2007-11-26 @ 16:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback