Längtan

image28
Idag har älskling varit duktig och öppnat ett sparkonto där vi varje månad ska föra över pengar till en resa. I stället för julklapp ska vi föra över 1000 kr var dessutom. Så till sommarn ska vi ta oss iväg! Helst vill vi ju till USA men vi får se hur mycket pengar vi lyckas skrapa ihop. Nånstans ska vi i alla fall :) Längtar så himla mycket efter att dra ut och resa nu...Alldeles för länge sen sist.

I övrigt har jag varit förkyld i snart en vecka men nu börjar det släppa. Det bröt ut lagom till vi anlände till Östersund, så jag orkade tyvärr inte med så mycket där uppe. Men Hans & Annikas inflyttningsfest kom jag iväg på i alla fall och vi hade jättekul.
Imorgon har vi inlämning på en stor uppsats och för en gångs skull sitter jag inte och panikskriver nu utan är faktiskt klar. Om det är bra eller ej återstår att se...

Kommentarer
Postat av: Elin

Ambitiöst! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback