Ny vecka, nya tag




Ännu en helg har passerat. Det blev en mycket trevlig sådan. I fredags kom Crille och Jennys kusin Karro hit från Umeå och vi fyra åt pizza, spelade spel och drack vin. Mycket trevlig kväll med många skratt. Har alltid kul med Jenny & Karro :)

I lördags gick jag på stan en sväng med tjejerna och sedan var det planerat en helkväll med tapas, förfest här, kanske en drink på Söder och sedan Golden Hits. Blev inte riktigt som planerat dock. För att göra en lång historia kort, Jenny & Karro somnade och festandet blev försenat. Vi kom därför inte ut förrän efter 12 och det var ju löningshelg så Golden Hits var bara att glömma. Crille åkte till Söder där Hanna & Christian var. Vi tjejer ställde oss i kön till Ambassadör men det var också kört. Jenny & Karro åkte till Aladdin men jag orkade inte stå i kö längre så jag följde med syrran och hennes gäng till söder. Väl där upptäckte jag att jag glömt mitt leg och visakort hemma. Så det var bara att vända hem igen. Men klockan hade redan hunnit bli 2 vid det laget så det spelade inte så stor roll.
Typiskt när jag väl var peppad på en utekväll men vi hade väldigt kul trots det.

Igår skrev jag klart min examination i sista sekund och gick sedan på första seminariet för nya kursen Utbildning, pedagogik och samhälle. Idag, igår och i morgon. Hade hoppats att det skulle bli lite lugnt i början så man kunde hinna andas ut från förra kursen, men icke. 200 sidor och seminariefrågor att svara på tills torsdag. Jippie! Verkar över lag vara en väldigt tung kurs det här. Suck.
Jag kommer bli så glad när denna termin är över

Men idag tog jag mig friheten att sova ut ordentligt. Så skönt och välbehövligt. Nu håller jag på att tvätta och sedan ska jag åka in till stan för att köpa boken som ska läsas till torsdag. 

Tjing!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback