Snörvel

Nu sitter alla andra och skriver tenta. Jag sitter här och hostar. Tog beslutet igår att skriva tentan på omtentatillfället istället om en månad. Jag är fortfarande inte riktigt frisk och har inte kunnat plugga alls tillräckligt de sista dagarna som skulle behövts. Det blir tufft att plugga dubbelt på den nya kursen men det ska jag klara. Kan ju inte rå för att man blir sjuk.
Orkade i alla fall ta mig iväg till Maertha en sväng igår. Hon är också sjuk och vi tänkte att det var dags att försöka få lite frisk luft. Jag har suttit inne sen i lördags. Så det blev två snorisar på promenad. Ganska skönt ändå.

Nu ska jag ändå plugga några sidor och sedan masa mig iväg till biblioteket för att hämta en bok till nya kursen som börjar på fredag. Slit och släp ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback