Vår

Idag har varit en underbar vårdag, jättevarmt och soligt.
Började dagen med en tvåtimmars föreläsning på Universitetet om bilderböcker, intressant och kul. Sedan kom Therese och hälsade på. Vi skulle äta lunch och var jättesugna på kinamat. Gick runt halva söder men hittade ingen kinarestaurang konstigt nog, så vi åkte in till stan och åt där. Väldigt gott och väldigt kul att träffa min gamla vän. Inte setts sen i sommar så vi hade massor att prata om! Överallt satt folk på uteserveringarna och jag blev lite sugen på en öl. Synd att de inte brukar servera alkoholfri öl på uteserveringarna..
Sedan mötte jag upp syrran och vi gick en sväng på stan. Jag köpte en mammatunika på rean på Topshop. Kul att hitta nåt, är ju inte det lättaste att hitta roliga mammakläder. Magen växer som bara den nu, det är nästan lite läskigt att se förändringen. Men mest mysigt förståss! 

Crille har varit i Sollefteå sedan i tisdags och kommer inte hem förrän på söndag så jag saknar honom massor. Tomt här i lägenheten. I dag har han fått begrava sin morfar så det är tråkigt men skönt för hans mamma att barnen varit där hela veckan och hjälpt till med allt. 

Det känns i ryggen att jag gått runt hela dagen så nu ska jag lägga mig i soffan med en påse naturgodis som sällskap. 
Hoppas på lika härligt väder imorgon! 

Ska snart lägga upp lite bilder från min 25-års fest när jag orkar också.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback