Sen sist

Nu var det riktigt länge sedan jag skrev. Ber om ursäkt till er få trogna läsare!
En uppdatering. Sen sist har jag varit hemma i Värmland en gång till för en av mina bästa vänners bröllop. Det var så fint! I samma veva fick Casper sina två första tänder! Tidigt värre, det ser jättesött ut när han ler.
Vår kille har börjat med lite smakportioner också. Potatis, morot, banan och havregröt. Morot gillade han inte men resten har gått bra. Gröt får han varje kväll nu och det älskar han. Han är en glad och pigg kille nu för tiden när koliken är borta, men vi har fortfarande problem med sömnen. Han har väldigt svårt att komma till ro och vaknar i snitt en gång i timmen natten igenom. Trött mamma med andra ord. Men, men. 
Nu åker vi hem till mina föräldrar imorgon för att fira jul och sedan upp till Östersund över nyår. Det ska bli så mysigt med jul! 
 Nu är lillmannen gnällig, han har vaccinerats idag så han är lite sliten. Men superduktig var han även denna gång, skrek knappt nåt. 

 Avslutar med en liten julbild på älsklingen!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback