Goda nyheter under det senaste dygnet

Planeten fortsatte att vrida sig runt sin axel som vanligt med resultat att solen gick upp överallt på jorden.
Miljoner fåglar sjöng och ett oändligt antal blommor blommade.
Jorden välsignades med 340 000 helt nya ljuvliga människobarn.
Intelligenta, kärleksfulla och mycket modiga handlingar utfördes varje sekund på planeten.
Miljoner människor avstod från att säga eller göra något elakt.
Hundratusentals nya, verkligt bra ideér kläcktes.
Miljoner människor skrattade, lärde sig något nytt, rörde med ömhet vid varandra, älskade och vägrade ge upp.

Kommentarer
Postat av: maertha

äh, kom igen, jag hade huvudvärk och frös arslet av mig i snöstormen. det där med positiv attityd är bara bullshit ;)

2009-03-24 @ 20:16:20
Postat av: Sara

jadu, jag ångra mig lite nu när jag såg jag fått ett vinnande bud, men år man 6650 kr i restskatt så måste man ju göra nånting... dessutom använder jag den ju aldrig.. har bara haft den en gång, en väldigt trevlig kväll dock:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback