Den gångna veckan


Förra helgen var en av mina bästa vänner Tina här tillsammans med sin man Tobias. Känns lite konstigt att de är gifta och jag bara hade träffat honom två gånger. Men nu har jag lärt känna honom lite mer i alla fall, och han verkar vara en toppenkille. Helt klart godkänd för min tjej, hon förtjänar bara det bästa här i livet och hon verkar så lycklig :)
Vi hade en mysig helg men god mat, vin och umgänge. Tiden gick för fort bara, som vanligt.

Denna vecka har varit lugn med det sedvanliga besöket på Öppna förskolan i tisdags. Igår var det också dags för träff på bvc, den sista. Vi pratade lite barnsäkerhet och alkohol. Men det blev inte så mycket prat under den timmen, med 7 barn som låg och undersökte golvet och babblade för fulla halsar. Det var ju klart lättare när de var mindre och låg i våra famnar!

Imorgon är det fredag igen och denna helg var det meningen att Crilles kompis Krille från Östersund skulle komma och hälsa på, men det verkar ju som om alla flyg kommer vara inställda imorgon också på grund av vulkanutbrottet på Island.. 



 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback