Fredag


Igår var vi på Öppna förskolan för första gången med några från mammagruppen. Vi var med på sångstunden och satt sedan och pratade lite, trevligt! Vi har sagt att vi ska gå varje tisdag. Skönt att ha nån aktivitet inplanerad varje vecka. Skulle vilja börja på babysim också, men det är så jäkla dyrt så vi avvaktar lite...

Idag har Casper sovit jättebra, hoppas kvällen går lika smidigt. Crille ska på afterwork så jag är ensam. Casper brukar alltid kolla mot dörren den tid Crille kommer hem från jobbet och blir superglad när han kommer, ikväll för det duga med mamma. Men i morse hade vi en mysig stund med bus och sång innan Crille åkte till jobbet. Snacka om att pappa är favoriten just nu! Det är bara kul tycker jag, och jag gissar att det kommer ändras många gånger genom åren...
Casper vaknade 5 i morse och tyckte det var dags att gå upp. Det tyckte inte mamma så jag fick gå upp och ramsa och göra lite trevliga husljud för att han skulle somna om. Sen kunde jag inte somna om själv, så idag är jag trött. Men, sover ju så otroligt mycket mer än innan kuren i alla fall! Ikväll ska jag äta lite godis och kolla på tv, Solsidan ser jag fram emot! Efter det blir det till att sova tidigt.

Kommentarer
Postat av: Sofia - Mamma till Levi

Tack ! Det värmer..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback