Ölprovning & fotoutställning

Förra året när min pappa fyllde 60 år fick han ölprovning i present från oss. Så mamma och pappa kom upp till oss i helgen och i lördags gick Crille och pappa på ölprovningen i Gamla stan. Det hade varit jättetrevligt sa de, med irländsk öl som sällskap kunde de nog inte varit annat än nöjda.

Mamma och jag passade också på att gå på Fotografiska museet och se Anne Liebovitzs underbara utställning. Är så imponerad av hennes bilder. Fotograf är nog mitt absoluta drömyrke, tänk om man haft den talangen.
Det var även ett par till utställare, varav en var Lennart Nilsson med hans klassiska bilder på barnets utveckling i magen. De var också helt fantastiska!
Man borde gå oftare på foto- och konstutställningar. När jag gick på estetlinjen på gymnasiet var man ju iväg ganska ofta och det är så så roligt. Hur kunde jag glömma bort det?

I söndags åkte vi ut till Djurgården en stund och gick en promenad och fikade innan mamma och pappa åkte hemåt Värmland igen. 

 
   



Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Ååå, den där grönrandiga bodysuiten från ellos är ju så fin! :D



Sv: Ja, vi är helnöjd med vagnen, Viggo tycker det är jätteroligt att se framåt! :) Så det känns bra faktiskt.. Ska bli roligt att testa gå med den nån dag på stan nu snart :) Känns mycket bättre än en stor och klumpig vagn...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback