Myshelg



Det är ju snart helg igen men seg som jag är tänkte jag skriva om förra helgen.
Min syster kom hit till Stockholm och vi hade en shoppingdag med tacomys i fredags. Bara hon och jag, och det var så mysigt. Vi behövde verkligen det då vi glidit ifrån varandra en del sedan Casper kom och Sara flyttat till Jönköping. På lördagen gick vi på Berns tillsammans med ett par av Saras kompisar och tittade på Maskinen live. Det är inget band jag lyssnat på tidigare, men det var jättebra faktiskt och alltid lika kul att gå på spelningar.
I söndags tog vi en filmkväll och tittade på The social network, den var över förväntan.
En härlig helg med min fina syster ♥

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Sv: Ja, tack så mycket :) Jag hade min förlossningsberättelse sparad, den skrev jag rätt snabbt efter att Viggo kommit till oss, annars var jag rädd att glömma... Men jag använde mig även av förlossnings journalen för att minnas lite, bra att den finns :)



Jobbigt för dig då det blev akutsnitt efter 12 timmars värkar :( Minns att jag var så rädd för det... För när man väl påbörjat en vanlig/vaginalförlossning så vill man ju slutföra det, annars kunde man ju fått tid för snitt bokad långt innan liksom :/ Usch, hoppas du slipper snitt nästa gång och får uppleva det som jag upplevde det, det hoppas jag alla får göra :)



Hoppas allt är bra med er :)

Tack, trivs med bloggen nu!! :)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback