Torsdag

Usch vad kallt det har blivit ute helt plötsligt! Dessutom blåser det halvt storm här.
Jag satt hemma och pluggade hela förmiddagen och sedan mötte jag upp Crille och Casper på väg hem från Öppna förskolan. Casper somnade i vagnen så vi fick gå runt i blåsten så han skulle få sova. På eftermiddagen skulle Crille åka till jobbet för att vara med på Öppet hus och jag hade tänkt mig att spendera lite tid i parken med Casper. Men det var för kallt, så vi gick hem istället och har passat på att städa. För inte så länge sedan blev Casper rädd så fort man startade dammsugaren men nu blir han helt exalterad istället. Han springer runt i rummen och skriker glatt för att försöka överrösta dammsugaren.
Nu när lille älsklingen somnat ska jag ta och laga lite matlådor och sedan sätta mig och plugga någon timme till. Det är verkligen fullt upp i skolan, men jag gillar det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback